PanfuDetektiverna

Alla inlägg under december 2010

Av PanfuDetektiverna - 4 december 2010 12:04

Hello!

Nu kommer jag med senaste nytt:

Det verkar som Sheris inte är med i "Spygirls"

För den där "Bloggen" som dem kommenterade,

Har dem kommenterat igen!   

Och sagt: "Jag råkade skriva Sheris blogg förut,

men det var inte meningen"

Men vem vet? Dem kan ljuga.

För det känns liksom som Sheris stil.

Jag hade inte mer att säga!   

Men jag kommer med "Mera" Nyheter idag,

Ses då!//****** girl

Av PanfuDetektiverna - 4 december 2010 10:46

Tja!

 

Har ni sett denna komentar på en  blogg här kommer den..

 

Ser ni det står att det är från spygirl1 men är sheris blogg-adress hmm...

Det betyder bara en grej sheris är en spygirl vi försöker gripa henne men alla våra medel..

Hejdå//Agent 005

 

Av PanfuDetektiverna - 4 december 2010 09:01

Hej!

 

Har tittat närmare på spygirls blogg hmmm..

Men om ni ser nån misstänkt person som inte visar sitt namn eller har bara varit medlem i typ tio dar..

Kontakta oss med en komentar..

Visst har vi en fin header på vår blogg agent 007 gjorde den är jätte fin...

Och agent 007 har fixat bakrunden också....

Visst är agent 007 bra på att fixa sånt tycker jag och alla andra här på panfu-detektiverna.bloggplatsen.se.

Men dom andra skriver säkert sen när dom kan jag kunde nu men inte sen..

Men vi är ju ganska många så vi kommer skriva ganska mycke..

Hejdå//Agent 005

 

 

Av PanfuDetektiverna - 4 december 2010 08:04

Hello agent 007 här!

 

Ska nog spionera i panfu nu säger inte vart för det är topp hemligt......

Men om ni villl att vi ska skugga nån efter fallet med spygirls ¨så skriv i en komentar...

 

Men agenter logga in i panfu idag vi måste ha möte om grejer..

Kan inte säga här för då kommer spygirls dit till mötet...

Men jag kan inte sitta hemma hela dan jag ska till centrum och köpa lite grejer...

Hejdå//Agent 005

Av PanfuDetektiverna - 3 december 2010 20:12

Hello!

Jag byter färg på texten hihi,

Jag är """"""" girl.

Och vet ni? JAG TROR JAG VET 

EN ANNAN PANDA SPYGIRL1 har!!

Jag såg på någons blogg, Att spygirl1

hade kommenterat! Och vet ni vad?

Sheris !!!! För att,Hennes blogg adress

(Sheris andra blogg!)

Stod där!!

Aha,Då vet jag att Sheris är med,

För hon var faktiskt I Sfp, JUST DÄR när

dem tog kort,men så plötsligt försvann hon?!

 //""""""" girl. 

Av PanfuDetektiverna - 3 december 2010 19:35

Hej! Det ända jag säger om mig är att ..................................................
..................................................
..jag gillar....HJÄRTAN.

därför bjuder jag på en bild  

 

/agent *****

Av PanfuDetektiverna - 3 december 2010 18:33

Hejsan vi är en grupp som aldrig kommer säga sina namn! Vi håller på att försöka ta reda på vilka som är med i gruppen "Spygirls". Idag fick vi några misstänkta!!! Men vi fortsätter leta på  !!

Hoppas vi lyckas med vårt uppdrag!!

 

*****

Av PanfuDetektiverna - 3 december 2010 17:27

Hello! 

Vi är några som kallar sig för "Spygirls" På spåren.    

Men självklart (Jag iaf) Skriver om andra nyheter på panfu.

Och vi är hemliga och säger därför säger vi inte vad vi heter på panfu.

Och om jag får tag på bilder,Lägger jag in dem så fort jag kan!   

// """""" girl.


Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards