PanfuDetektiverna

Alla inlägg under mars 2011

Av PanfuDetektiverna - 28 mars 2011 21:11

Hallå, läs! Detta är Dr. Plastic.

Ett nytt fall! :


sanna9

sanna9

Lördag 12 feb 11:46

SNÄLLA HJÄLP MIG OCH MORYS!!!!
VI HAR EN SKUM PANDA I VÅRA CHATTBOXAR!
SNÄLLA HJÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!
HON SLUTAR INTE JAG VET VEM MEN DEN SLUTAR INTE :(
DET E KOTTELANEN!
OCH HON BARA KOM UPP NÄR VI SA ATT DET VAR HON NÄR ANONYM VAR DÄR!
OCH HON SVÄR OCH HAR GOT IN PÅ GDFGGS PANDA OCH SAKT DUMA SAKER OM OSS :`(
SNÄÄLLA HJÄLP KAN NI FRISÖKA LÖSA VRF HON GÖR SÅ HÄR :´(
//sanna9 (Och morys)

 

http://sanna9.bloggplatsen.se


Så sa Sanna9 i en kommentar!


ETT NYTT FALL!!!

SÄTT IGÅNG  AGENTER!

GÅ IN PÅ DERAS BLOGG OCH LÄS VAD SOM HÄNT OCH HJÄLP TILL ATT LÖSA DETTA MYSTERIUM!


   Jippie! Ett mysterium!


Hejdå


 

Av PanfuDetektiverna - 28 mars 2011 21:11

Hallå, läs! Detta är Dr. Plastic.

Ett nytt fall! :


sanna9

sanna9

Lördag 12 feb 11:46

SNÄLLA HJÄLP MIG OCH MORYS!!!!
VI HAR EN SKUM PANDA I VÅRA CHATTBOXAR!
SNÄLLA HJÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!
HON SLUTAR INTE JAG VET VEM MEN DEN SLUTAR INTE :(
DET E KOTTELANEN!
OCH HON BARA KOM UPP NÄR VI SA ATT DET VAR HON NÄR ANONYM VAR DÄR!
OCH HON SVÄR OCH HAR GOT IN PÅ GDFGGS PANDA OCH SAKT DUMA SAKER OM OSS :`(
SNÄÄLLA HJÄLP KAN NI FRISÖKA LÖSA VRF HON GÖR SÅ HÄR :´(
//sanna9 (Och morys)

 

http://sanna9.bloggplatsen.se


Så sa Sanna9 i en kommentar!


ETT NYTT FALL!!!

SÄTT IGÅNG  AGENTER!

GÅ IN PÅ DERAS BLOGG OCH LÄS VAD SOM HÄNT OCH HJÄLP TILL ATT LÖSA DETTA MYSTERIUM!


   Jippie! Ett mysterium!


Hejdå


 

Av PanfuDetektiverna - 16 mars 2011 07:49

Tja!

 

Nu ska jag kalla in till deketiv möte med alla som ee med.

Så kanske nån mer skriver här vi har fått taskiga komentarer för några inlägg sen om att vår blogg eee sämst och så.

Om ni tycker den ee sämst så läs ej.

Men ni som läser den och gillar den tack.

Hejd//Agent 005

Av PanfuDetektiverna - 13 mars 2011 22:13

Hej!

 

Sanna kotte har lovat mig att inte skriva så nå mer hoppas hon håller sitt löfte och hon saa att det inte va med mening.

Men det ee inte bara kotte ni har ju redan listat ut den andra så ni verkar veta vem.

Men jag såg en skum sak titta.

  

Sre ni det står att ingen ee i Bollyland men titta det står att mina vänenr är där.

Konstigt!

Jag tänkte ge er en gammal kluring här kommer den.

Ni kanske vinner nåt så svara rr bra..

 

  

HEJDÅ//Agent 005

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards