PanfuDetektiverna

Alla inlägg under februari 2011

Av PanfuDetektiverna - 18 februari 2011 18:20

hejj länka oss gärna!!


Av PanfuDetektiverna - 4 februari 2011 16:13

Hej!

 

Nu ska jag börja skriva lite mer igen..

Hoppas dom andra också gör det..

Men har ni nåt fall till oss skulle vilja ha ett då kommer vi skriva mycket..

Tills det fallet ee löst..

Men ska prata med dom andra vet vart jag hittar dom..

Och CIA hoppas ni hjälper oss för jag såg i c-boxen att det va nån som hetet CIA dom hoppas jag hjälper oss i våra fall..

Men skriv i en komentar vad vårt fall ska vaa..

När vi hittat nåt hoppas jag vi får läsare igen..

Hejdå//Agent 005

Av PanfuDetektiverna - 1 februari 2011 20:49

Heej! Det är Dr. plastic! Jag skriver lite nu... jag ser att vi har hittat ett fall, man ser ju på hennes meljadress att det är lizzie_123 men frågorna är: Är det nån mer på bloggen? Har de lagt ner den!? Ja, den där sista frågan 'har de lagt ner den'... Jag sökte på deras blogg (spiongirls.blogspot.com) men det stod att det inte gav några träffar!   de ska få smisk! Nä, jag skoja. Men jag tycker att dessa smileysarna är söta:             Jag vet inte vad jag fick det att jag skulle visa gulliga smileys av.........Men äckligt, eller hur?:   USCH! /  

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards