PanfuDetektiverna

Alla inlägg under december 2010

Av PanfuDetektiverna - 25 december 2010 21:32

hohejoj! vovadod gogöror dodu? jojagog soskokrorivoveror! Hohuror momåror dodu? Jojagog momåror bobrora! Haha! Gissa vad det är om ni kan!? Det Rövarspråket! Alla konsonanter sätter man ett "o" och bokstaven man har framför. T.ex ska jag skriva panfu. Då skriver jag "pop=p a (vanlig för det är ingen konsonant) non fof u=popanonfofu! Försök och se vad jag säger nu: Jojagog hohetoteror Dodror. poplolasostoticoc ocochoh äror gogloladod atottot dodu inontote totjojafofsosaror lolänongogrore! Den krävs en väldigt bra tunga för att kunna säga detta! Hela magen typ pumpas ut för det är så långa ord! Men jag kan det nästan...Så jag har en stark tunga! Aha, oh jä, jag har, en stark, tun-ga XP Jaja, hejdå!


  

Av PanfuDetektiverna - 23 december 2010 13:11

Jihoooooo! Jag, den legendariske Dr. Plastic   (inte för att jag vet vad "legendariske" betyder, och jag är en tjej ) har fått med vår kära spionblogg i listan på panfubloggen!    Hahahahaha, det har inte nii, lalahahaha    Skoja. Ska jag berätta en hemlis!? Jag är Prinsessan Viktorias kusins kusins barn!  Jag lovar!  Hejdå /Den legendariskA(eftersom jag är en tjej) hemliga blåblodiga Dr. Plastic

Av PanfuDetektiverna - 21 december 2010 14:58

Hej, dr. plastic här! Jag vill inte att

 

 bloggen ska förstöras och rivas i

 

STYCKEN! Nä, jag ba skoja men jag vill

 

lösa detta på bästa möjliga sätt. Vilka är

 

sura? Skriv en kommentar där det står

 

"sur" Vilka vill stänga ner bloggen? skriv en

 

kommentar där det står "Stäng" Vem vill

 

avslöja sig? Skriv en kommentar där det

 

står "Avslöja" Vem vill ha en vanlig blogg?

 

Skriv en kommentar där det står "vanlig"

 

Vem vill bråka? SKriv en kommentar där

 

det står "bråka" Vem vill ha fred här?

 

Skriv en kommentar där det står "Fred"

 

Vem har ett nytt mysterium? Skriv

 

"mysterium" och sen vad det är för nåt.

 

Vem vet hur vi ska lösa dethär? Skriv hur.

 

 

Mvh.

 

             Dr. Plastic

Av PanfuDetektiverna - 20 december 2010 17:44

Hallå!? Vad håller ni på med? Det var JAG, Dr. plastic som tog bort avslöjar-inlägget!! Inte Ag. 007!! Och hallå!? Vi spårar ur! Alla säger bah: Åh, snart lägger jag ner bloggen! Och: Åh, jag bloggar inte mera om ni inte ger en kommentar inom 48 h! Det är ju värsta hoten! Nu säger jag så här: Ingen stänger ner bloggen eller slutar blogga, jag har tagit bort inlägget så ni behöver inte använda era panfu namn för då är inte vi hemliga längre och det blir inte kul! Så, använd ett Anonymt namn- inte det ni hade innan för VISSA kan ha sett *****girls inlägg men det betyder inte att jag är arg på henne utan jag är bara så himla ledsen! Jag trodde att det skulle bli kul att starta en detektiv blogg men jag hade visst fel...

Av PanfuDetektiverna - 19 december 2010 11:36

Nej nu!! fy farao!

Alla ni som bloggar på den här detektiv-bloggen, hör upp!

Jag vill inte att någon ska vara elak mot någon annan! Jag känner bara att det här måste få ett slut! 005, Varför vill du avslöja dig!?!?   Svara i en kommentar. Och alla ni andra! Jag fattar inte vad som har hänt här!    Jag tycker i alla fall att ingen ska avslöja sin hemliga identitet! Jag kanske blir tvungen att lägga ner bloggen! Snälla, bli inte arga på mig!   Jag vill bara att ingen ska vara ledsen och att alla ska vara sams... Men ******girl... Det gör inget du höll NÄSTAN på att avslöja oss men bara nästan! Jag fixade det men snälla nu! Låt ingen vara utanför! Jag blir så

ledsen då 


Ledsna detektiv-hälsningar


//007

Av PanfuDetektiverna - 18 december 2010 21:00

hej alla agenter ni hatar säkert mig ellerhur men om ni kommer till bollyland min koj på morgonen på måndag så ska jag säga mitt påhittade namn men ingen kommer säkert så om ingen kommer så slutar jag blogga här men det är chefens beslut om jag får sluta blogga här hälsningar mitt nya namn säger jag om ni kommer

 

Av PanfuDetektiverna - 18 december 2010 20:17

Tjaba!

 

Ingen ska lägga ner vår blogg och du den förrodde snälla bästis sluta..

Du borde inet bli avstängd från bloggplatsen man kan inte gör så...7

Hejdå//Stark och n´snygg

Av PanfuDetektiverna - 18 december 2010 17:53

jag vill ha ett svar imorgon :(

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards