PanfuDetektiverna

Alla inlägg under december 2010

Av PanfuDetektiverna - 18 december 2010 16:45

CHEFEN CHEFEN OM DU ser detta inläg ta int bort mig lydsna inte på mister girl bäretta mitt agent namn snälla hon är arg på mig om 48 timmar lägger jag kanske ner bloggen ok kanske skriv en elak kommentar varsågod

Av PanfuDetektiverna - 18 december 2010 16:26

jag har länge viljat veta mitt nya agent namn men när jag frågade molly var hon taskig när jag sa så här till henne molly kan du komma till min koja det är en viktig fråga då så svarade hon inte och det var värdens bråk just nu i sanfranpu jag kallade henne häxa hela tiden men hon sa just nu att hon skulle säga till chefen så ni vet vem jag är skriv en elak kommentar da jag tänker att ni hatar mig nu jag börjar nästan gråta!! xC

Av PanfuDetektiverna - 17 december 2010 18:53

Hej hej!!

Jag ville bara säga att:

Det är jättekul om ni tipsar denna blogg om ni gillar den! =)

Ni måste inte...Men det vore kul!   

Allt från mig tack och hej! 

//Mister Girl

Av PanfuDetektiverna - 17 december 2010 15:21

Hej!

 

Jag spionerar i panfu lite nu och letar efter uppdrag men det finns inte så mycke uppdrag...

Men jag har bytit namn men jag säger inte vem jag är...

Men jag ska spionera lite mer...

Hejdå//Agent cool  ja just det men vad hetter jag da

Av PanfuDetektiverna - 17 december 2010 14:45

 Hej alla pandor!

 

Förlåt att det var länge sen jag skrev, men jag känner

mig så utanför hela tiden. Okej, men nu till det jag vill ha sagt,

det finns faktiskt regler p å denna blogg. Vi raderar de kommentarerna

som innehåller något av detta:  (Gäller också chattboxen)

 

- Inga svordomar

- Inga avslöjningar (inte av de som skriver i bloggen heller)

-  Inga klagomål

- Inga onödiga kommentarer: tex. hjfjsnxdli ndghgöodf

 

De var de jag kom på just nu.

 

//GirlGirl

 

PS! Tack siik, som skrev att vi var bra på det vi gör = spionbloggar!


Av PanfuDetektiverna - 15 december 2010 15:32

 

Vi avslöjar ingen! Träff:

 

pandasia

imorgon(tors)

kl. 19.00(7)

djuraffären

Ge inte upp! På mötet kommer ALLA panfu-detektiverna så vi får nya namn och så ska jag säga några VIKTIGA ord! Men snälla, gör INTE inlägg där ni säger ert namn mera!

 

//Dr. plast( ingen vet vem jag är tror jag!) ^^(säger på mötet) 

 

 

Av PanfuDetektiverna - 15 december 2010 15:28

Jag är lite arg på ***** girl. hon avslöjade nästan oss utan att fråga oss andra  

Men vad ska jag skriva om typ allt möjligt eller för det är ju snö i panfu också!

Men vad ska vi göra med bloggen!

För alla som inte vet har jag en till blogg.

Men ska det typ va en vanlig blogg eller!?

Nu ser jag på Simpsons det är så bra tycker jag...

Här en bild på mig!

  

En bild men jag ska köpa photoshop snart efter jul det verkar vara bra så ni vet Adobe photoshop 9.0 tror jag det heter har nån det..

Så säg om ni tycker det är bra!

Måste gå nu!

Syns i panfu//Agent 005

Av PanfuDetektiverna - 14 december 2010 16:47

Hejsan svejsan!

 

Ska vi avslöja oss och skriva som en vanlig blogg eller vad tycker ni komentera alla som läser detta....

För då kanske vi skriver annat men jag har just hittat en grej!

Vet ni vad...

Dom har gjort om panda profilerna det är inte fint så nu tänker jag säga till panfu-centralen så dom förstår men nästan igen gillar dom nya!

Så jag ska ta upp kampen för att få tillbaka dom gamla om ni vill eller jag tänker göra det...

Men vi kanske avslöjar oss..

Håll höjd er Agent 005

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards