PanfuDetektiverna

Alla inlägg den 7 december 2010

Av PanfuDetektiverna - 7 december 2010 21:21

Tjo!

Vet ni? DEM HAR AVSLÖJAT SIG!

Alltså spygirls.

Spygirl1=Sheris

spygirl2=pompomkitty

Nu vet ni det!

//**** girl

Av PanfuDetektiverna - 7 december 2010 20:30

Tjaba!

 

Vet ni vårt uppdrag är utfört spygirls har lagt ner sin blogg den finns inte dom kanske har flyttat den men den är borta...

Så nu får vi börja med andra uppdrag har ni nåting vi ska göra skriv i en komentar...

Men nu är jag iallafall glad hoppas dom säger vilka dom var.....

 

Men nu ska jag fira och imorgon med alla andra agenter men vi aslöjar oss inte för det...

 

Hejdå//Agent 005

Av PanfuDetektiverna - 7 december 2010 18:40

Nu skriver jag inte med mitt panfu/deckar-namn för jag är 100 % mystisk!

Här kommer en bild på mig! Eller ja, lite annat med! Har ni tänkt på en sak? På varje bild är en liten rolin grej..! Titta:


     

Hon som säger "AJ!" är jag,men jag säger inte vem jag är... Där hade ni en ledtråd, som knappt var en ledtråd! Ni har sett pandan, fast det finns nog typ över 1000 andra som har samma + att jag byter ganska ofta! Månen= Smile!! Stackars lilla gubbe som inte når upp att kika! Guldpanda-brickan! Är den snäll egentligen?? pilen som man kan trycka på för att se "en del av" chatten har visat sig vara en liten grön fågel med illröd näbb! Jag har faktiskt ALDRIG lagt märke till det lilla huset i bakgrunden av vulkanen! Och det verkar bo nån där med...

Hmm............... tja!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards