PanfuDetektiverna

Direktlänk till inlägg 8 december 2010

Har inget att göra nu!

Av PanfuDetektiverna - 8 december 2010 17:31

Hello!

 

En fråga...

Ni tycker ni att vi ska skriva om skvaller istället för att avslöja andra?

Tycker ni...

Alla som läser detta inlägg svara i en komentar ni måste eller nej men snälla vi vill gärna veta...

Så komentera så mycke ni kan...

Hoppas ni gör det...

Hejdå//Agent 005

 
 
den mystiske

den mystiske

8 december 2010 20:12

Det är ju kul att avslöja andra men det finns inte så många bloggar som är "mystiska". Men skvaller är oxå ok! Då kan andra avslöja oss och så avslöjar vi dem tillbaks.....!!! Moahahahahaaaaa....... Det verkar kaftiskt kul... men bloggen heter ju Panfu-DETEKTIVERNA så vad ska vi göra? Kan man typ ändra adress eller måste man skapa en ny blogg?? Eller ska vi ha det såhär? Men vi kan ju byta blogg bara vi skriver det i ett inlägg. Och vi behöver ju inte TA BORT bloggen utan den kan va kvar så andra nya pandor kan läsa om vårt deckargrejs!
Bara vi skriver ett inlägg typ: Aa, vi har flyttat vår blogg till (t.ex) skvallerfacklan.bloggplatsen(blogg, blogspot).se(com)

hejdå! Den mystiske!

P.S Kan jag kalla mig D. mystiske eller Dr. plast? XP

http://panfu-detektiverna.bloggplatsen.se

 
siik

siik

9 december 2010 16:03

inte skvallra elaka saker, men kanske några snälla saker.

http://panfusiik.blogg.se

 
Ingen bild

Lola100

10 december 2010 18:38

Ja, det tycker jag verkligen!

 
Ingen bild

Ja ru gisa det o du kan!!!

11 december 2010 09:49

ni ska sluta med dena ussla blogg den suger man ska inte skvallra eller avslöja anra man är en tönt eller rättarae sakt en NÖRD kan ni som har denna usslaaa blogg fatta det någon GÅNG FATTA ÄR DET SVÅRT ELLER?? OM MAN INTE FATTAR ATT DET ÄR DUMMT ATT SKVALLRA OM ANDRA PANDOR ELLER AVSLÖJA ANRDRA PANDOR DÅ ÄR MAN PUCKAD I HUVET FATTA DET!!!

PanfuDetektiverna

12 december 2010 20:25

du du sluta//Agent 005

 
Ingen bild

GirlGirl

11 december 2010 13:37

Men vi kan ju alltid typ bara ändra design och så, vi är detektiver som avslöjar andras hemligheter=skvaller! Ok?

PanfuDetektiverna

12 december 2010 20:24

oki//Agent 005

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PanfuDetektiverna - 10 april 2011 19:58

Hej! Anledningen att vi inte skriver är att vi inte hittar nåt fall. Men vi letar vidare! Ha tålamod!   Hejdå från era PanfuDetektiver. ...

Av PanfuDetektiverna - 28 mars 2011 21:11


Hallå, läs! Detta är Dr. Plastic. Ett nytt fall! :   sanna9 Lördag 12 feb 11:46 SNÄLLA HJÄLP MIG OCH MORYS!!!!VI HAR EN SKUM PANDA I VÅRA CHATTBOXAR!SNÄLLA HJÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!HON SLUTAR INTE JAG VET VEM MEN DEN SLUTAR INTE :(DET E KO...

Av PanfuDetektiverna - 28 mars 2011 21:11


Hallå, läs! Detta är Dr. Plastic. Ett nytt fall! :   sanna9 Lördag 12 feb 11:46 SNÄLLA HJÄLP MIG OCH MORYS!!!!VI HAR EN SKUM PANDA I VÅRA CHATTBOXAR!SNÄLLA HJÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!HON SLUTAR INTE JAG VET VEM MEN DEN SLUTAR INTE :(DET E KO...

Av PanfuDetektiverna - 16 mars 2011 07:49

Tja!   Nu ska jag kalla in till deketiv möte med alla som ee med. Så kanske nån mer skriver här vi har fått taskiga komentarer för några inlägg sen om att vår blogg eee sämst och så. Om ni tycker den ee sämst så läs ej. Men ni som läser den...

Av PanfuDetektiverna - 13 mars 2011 22:13


Hej!   Sanna kotte har lovat mig att inte skriva så nå mer hoppas hon håller sitt löfte och hon saa att det inte va med mening. Men det ee inte bara kotte ni har ju redan listat ut den andra så ni verkar veta vem. Men jag såg en skum sak titt...

Presentation


Vi är några som gillar att lösa fall och brått och hjälper gärna till när något har hänt!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Chattbox!


Ovido - Quiz & Flashcards